چینی امنیت اطلاعات اطلاعات تروریستی تروریست ها

چینی: امنیت اطلاعات اطلاعات تروریستی تروریست ها تجهیزات نظامی نیروهای عراقی عملیات تروریستی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی زیاد کردن تدریجی رونق سامانه‌های مجازی معاملات مسکن

اقدام به خرید، فروش یا اجاره املاک به صورت مجازی که اقبال جهت استفاده از آنها در جامعه روز به روز زیاد می‌شود، خود را جهت پیش‌رونق بازار مسکن همزمان با شروع به

زیاد کردن تدریجی رونق سامانه‌های مجازی معاملات مسکن

زیاد کردن تدریجی رونق سامانه های مجازی معاملات مسکن

عبارات مهم : بازار

اقدام به خرید، فروش یا اجاره املاک به صورت مجازی که اقبال جهت استفاده از آنها در جامعه روز به روز زیاد می شود، خود را جهت پیش رونق بازار مسکن همزمان با شروع به کار دولت دوازدهم آماده می کند و بعضی از فعالان این حوزه هم اکنون سرمایه و تعداد نیروی انسانی خود را زیاد کردن داده اند.

به گزارش ایسنا، خرید و فروش ملک از طریق اینترنت با تمرکز بر روی شش شاخص کم کردن هزینه های خانوارها، تسهیل رفت و آمد، کم کردن بار ترافیک، اصلاح شرایط سرمایه گذاری در بازار مسکن، تولید ثروت و زیاد کردن اشتغال بر اساس شعار سال راهی تازه را تقریبا از وقت شروع به کار دولت یازدهم در بازار ملک شروع کرده که به نظر می رسد با ورود به فاز پیش رونق مسکن در نیمه اول سال جاری، چشم انداز روشنی پیش روی این سایت ها قرار دارد. بررسی ها نشان می دهد با توسعه استفاده از اینترنت بین مردم، بعضی سایت های مجازی املاک، تنها بعد از حدود یک سال از وقت راه اندازی به رشد ۴۰۰ درصدی در تعداد دیدار رسیده اند.

زیاد کردن تدریجی رونق سامانه‌های مجازی معاملات مسکن

فعالیت سامانه های املاک مجازی شناسنامه دار و دارای تاییدیه از اتحادیه مشاوران املاک طی یک سال گذشته حالت جدی تری به خود گرفت. حالا دیگر سایت های مشاوره مجازی کار را جهت مردم راحت کرده اند؛ آیا که متقاضیان مسکن می توانند از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه، منزل مورد نظر خود را از طریق عکس، نقشه، مطالعه امکانات داخل منزل و حتی امکانات پیرامونی جست وجو و اقدام به خرید کنند. بعد از آن که ملک مورد نظر در سایت به وسیله مشتری گزینش و احتمالا مورد دیدار حضوری قرار گرفت، متقاضی جهت عقد قرارداد به مشاوران املاک مربوطه متصل می شود.

پیش از پیدایش سایت های حرفه ای املاک، معاملات به صورت سنتی انجام می گرفت تا این که یکی از اپلیکیشن ها که در زمینه خرید و فروش انواع کالاها فعالیت می کرد آگهی ملک را نیز در سایت خود قرار می داد ولی به علت مشکلاتی صدای رییس اتحادیه را درآورد. حسام عقبایی از این که فعالیت این اپلیکیش بدون دریافت مجوز از اتحادیه املاک باعث دور زدن صنف مشاوران املاک شده است بود ابراز گلایه کرد و حتی گفت که آن را خراب می کند. البته در این سایت امکان استفاده از ابزارهای تخصصی، تیم های کارشناسی و مشاوران املاک فعال در زمینه ملک نیز چندان فراهم نبود. به همین علت نیاز به وجود سایت هایی که تخصصی تر فعالیت کنند و زیر نظر اتحادیه قرار بگیرند احساس می شد که سایت های حرفه ای در زمینه ی ملک به صورت مجوزدار زیر نظر اتحادیه فعالیت خود را شروع کردند.

اقدام به خرید، فروش یا اجاره املاک به صورت مجازی که اقبال جهت استفاده از آنها در جامعه روز به روز زیاد می‌شود، خود را جهت پیش‌رونق بازار مسکن همزمان با شروع به

با این که اتحادیه مشاوران املاک ابتدا نسبت به “سامانه های املاک مجازی” گارد نشان داد، به تدریج بعد از آشنایی با نحوه ی ارایه خدمات این سایت ها، راه را جهت فعالیت بهتر و مستمر آنها فراهم کرد و هم اکنون تعدادی قابل توجهی از این سایت ها ظهور و بروز یافته اند ولی رییس اتحادیه املاک به تعداد محدودی از آنها چراغ سبز نشان داده است.

به نظر می رسد در فضای پسابرجام و آخر انتخابات ریاست جمهوری، به علت عادی سازی شرایط بین المللی ایران، زیاد کردن صادرات نفت، رشد ۷.۴ درصدی اقتصادی، کم شدن قیمت تورم و اصلاح اوضاع اقتصادی کشور که می تواند با زیاد کردن حجم سرمایه ها در بازار مسکن و ساختمان همراه باشد، املاک مجازی به عنوان ظرفیتی اشتغال زا توانایی ظهور دارند. به همین علت بعضی از این سایت ها طی هفته های اخیر به زیاد کردن سرمایه خود روی آورده اند تا با گسترش پهنه فعالیت خود در سراسر کشور از سایر رقبا پیشی بگیرند. اغلب سایت های اینترنتی املاک هم اکنون در پایتخت کشور عزیزمان ایران فعالیت می کنند ولی قطعا با زیاد کردن تعداد معاملات در سطح کشور، فعالیت این سایت ها به سایر شهرها نیز کشیده می شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک در این خصوص گفت: با توجه به رکود بخش مسکن، یکی از عوامل موثر بر رونق نسبی بازار مسکن، علاوه بر اصلاح سیاست های پولی و بانکی، زیاد کردن قدرت خرید مردم، مدیریت زمین ها و بسیاری روش های موجود جهت عبور از رکود، روش های تکنیکال، علمی و بهره گیری از اینترنت در قالب قانون نظام امور صنفی هست. البته مشروط بر اینکه این نوع سرمایه گذاری ها و ورود به این حوزه ها جهت تبلیغات، دغدغه ای جهت مشاوران املاک در حوزه معاملات، یعنی از بین بردن واسطه گری به وجود نیاورده و شائبه این ترساندن را در اذهان آنها ایجاد نکند.

زیاد کردن تدریجی رونق سامانه‌های مجازی معاملات مسکن

حسام عقبایی اظهار کرد: اگر این فعالیت و سرمایه گذاری ها با هماهنگی سیاست گذاران این حوزه مانند اتحادیه صنف مشاوران املاک و مشاوران املاک در سطح پایتخت کشور عزیزمان ایران و کشور انجام شود، قطعا کمک می کند تا مهندسی فروش در مسیر صحیح خود قرار گیرد. در واقع با این روش های نوین، می توان بسیاری از مطالبی را که مردم به درستی در جریان آن قرار نمی گیرند، براق سازی کرده و ضمن تسهیل روند معاملات مسکن، مراجعات حضوری و سفرهای غیرضروری را کم کردن داد تا آژانس های املاک نیز بتوانند با استفاده از این خدمات نوین، معاملات خود را به آسانی پیش ببرند.

هم چنین مدیرعامل یکی از وبسایت های املاک در این خصوص اظهار کرد: بنابر اعلام وزیر کار، هزینه تولید اشتغال به ازای هر نفر ۳۰۰ میلیون تومان است و بدهید ترتیب استارتاپ ها توانسته اند ضمن ایجاد اشتغال جهت تعداد قابل توجهی از نخبگان کشور، علاوه بر جلوگیری از فرار مغزها، از بار مالی دولت کم کنند.

اقدام به خرید، فروش یا اجاره املاک به صورت مجازی که اقبال جهت استفاده از آنها در جامعه روز به روز زیاد می‌شود، خود را جهت پیش‌رونق بازار مسکن همزمان با شروع به

محمدحسین رفعت نژاد افزود: به طور مثال مجموعه ی ما با اشتغال ۱۳۰ نفر توانسته ۳۹ میلیارد تومان از بار مالی دولت کم کند که در امسال تعداد کارکنان ما به ۲۰۰ نفر زیاد کردن خواهد یافت. ما در حال حاضر در تمامی بخش ها اقدام به جذب نیرو می کنیم و آموزش و ارتقای نیروی انسانی مجموعه از مهم ترین اهداف ما در حوزه منابع انسانی است.

وی راجع به مزایای استفاده از سایت های مجازی خرید و فروش ملک گفت: هنگامی که روند رفتاری فروشنده و خریدار را چک می کنیم اختلافی بین آنهاست. به عنوان نمونه قیمت واقعی یک ملک طبق قیمت اتحادیه املاک در منطقه ای ۵.۵ میلیون تومان است ولی فروشنده قیمت پایه را ۶.۲ میلیون تومان شروع می کند که این اختلاف باعث ایجاد رکود در بازار می شود. رسانه می تواند با ایجاد شفافیت این فاصله را از بین ببرد.

زیاد کردن تدریجی رونق سامانه‌های مجازی معاملات مسکن

رفعت نژاد با اشاره به زیاد کردن سرمایه سامانه “آی هوم” از ۱.۵ به دو میلیون یورو استفاده از سایت های مجازی در حوزه املاک را در جذب سرمایه گذاری خارجی با اهمیت دانست و گفت: امروز دیگر وقت آن که به صادرات نفت دلخوش باشیم گذشته هست. در حال حاضر باید از طریق صادرات تکنولوژی های نوین جهت کشور درآمد کسب کنیم. سایت های مجازی، کسب و کاری هستند که امکان جذب سرمایه های میلیون دلاری را دارند که اگر بتوانیم خوب عمل کنیم به یک مرکز صدور خدمات IT در منطقه تبدیل می شویم.

واژه های کلیدی: بازار | فعالیت | استفاده | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار