چینی امنیت اطلاعات اطلاعات تروریستی تروریست ها

چینی: امنیت اطلاعات اطلاعات تروریستی تروریست ها تجهیزات نظامی نیروهای عراقی عملیات تروریستی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جلسه با وزیر؟ از شما می‌شنوم! / طاهری

علی اکبر طاهری علیرغم بازگشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه با وزارت ورزش جهت ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر نشده است و در اقدامی عجیب از این مساله ابراز ب

جلسه با وزیر؟ از شما می‌شنوم! / طاهری

طاهری: جلسه با وزیر؟ از شما می شنوم!

عبارات مهم : صندلی

علی اکبر طاهری علیرغم بازگشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه با وزارت ورزش جهت ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر نشده است و در اقدامی عجیب از این مساله ابراز بی اطلاعی می کند.

به گزارش ورزش سه، علی اکبر طاهری بعد از نزدیک به چهار سال حضور روی صندلی مدیریت کلوب پرسپولیس از این تیم استعفا داد و در اقدامی عجیب بدون برگزاری جلسه و دریافت پاسخ آن راهی کربلا شد. بعد از این استعفا وزیر ورزش و جوانان بارها اعلام کرد رضایت کامل از عملکرد مدیریتی کلوب پرسپولیس دارد و نظر آنها روی ادامه همکاری با علی اکبر طاهری هست. مسعود سلطانی فر با اعلام این مساله گفت در بازگشت طاهری از کربلا با او جلسه ای برگزار خواهند کرد و نظر او را جهت ادامه همکاری در این سمت با او به مذاکره خواهند پرداخت.

جلسه با وزیر؟ از شما می‌شنوم! / طاهری

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز با اعلام اینکه این پنجمین نامه ی استعفای علی اکبر طاهری است و نظر وزارت نیز به ادامه همکاری اوست، از برگزاری جلسه ای در بازگشت طاهری با وزیر ورزش خبر داد.

با این حال با گذشت 48 ساعت از بازگشت علی اکبر طاهری او پاسخی به این مساله نداده هست. طاهری که به نظر می رسید حضورش در کربلا با بیماری سخت او همراه بود لحظاتی به تماس خبرنگار ورزش سه پاسخ داد. او که به علت بیماری به مشکل صحبت می کرد در تصویر العمل به این پرسش که آیا در جلسه با وزیر ورزش حاضر نشده و در خصوص ادامه همکاری روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس مذاکره نداشته گفت: کدام جلسه؟ جلسه با وزیر؟ اصلا از این عنوان اطلاع ندارم و از شما این مساله را می شنوم!

علی اکبر طاهری علیرغم بازگشت به پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه با وزارت ورزش جهت ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر نشده است و در اقدامی عجیب از این مساله ابراز ب

طاهری در ادامه به علت کسالت از خبرنگار ورزش سه عذرخواهی کرد و ادامه صحبت را به آینده موکول کرد.

واژه های کلیدی: صندلی | کربلا | بازگشت | مذاکره | همکاری | پرسپولیس | علی اکبر طاهری | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار